Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Код: 1400616180-konner
Код: e010402001-aftermarket
Автомобіль Geely CK надійшов на конвеєрне виробництво 2005 року. Перші імпортні моделі Джилі СК з 'явилися в продажу на території України 2006 року. Спочатку авто комплектувалося лише 1,3-літровим мотором (MR479Q). Але починаючи з 2007 року в Україні з'явився СК вітчизняної збірки з ДВЗ 1,5 (MR479QA), а також виробляються запчастини Джилі СК.
Виробництвом вітчизняного Geely CK займався "Кременчуцький автоскладальний завод" (КрАСЗ). Рестайлінгова версія, відома під ім'ям Geely CK-2, з'явилася 2008 року. У 2009 році оновлена модель повністю витіснила перше покоління СК, але купити запчастини можна навіть сьогодні.
На український ринок седан надходив з кількома ДВЗ:
Між собою силові агрегати відрізняються тільки об 'ємом, всі запчастини є однаковими.
Дана серія ДВЗ - це ліцензійна копія японського приводу, який використовувався в Toyota Corolla (6 покоління, випуск: 96-98 рр.).
MR479QA (MR479Q) - рядний 4-цилінровий бензиновий двигун на 16 клапанів (по 4 клапани на кожен циліндр). Силовий агрегат використовує 2 розподвали. Стандарт екологічності двигуна відповідає нормам Євро-II. Ключовою особливістю мотора є використання штовхачів клапанів. Запчастини мають хорошу взаємозамінність.
Щодо трансмісії, в ролі КПП використовується 5-ступенева механічна коробка швидкостей з тросовим приводом.
Українські автомагазини пропонували Geely CK у 3 комплектаціях: Basic, Comfort и Impress. Автомобіль цікавий тим, що вже в базовій версії (Basic) передбачені:
У максимальній версії (Impress) додатково передбачено такі системи і запчастини:
Автомобіль Джилі СК зміг практично без бою зайняти одну з найпомітніших ніш на ринку легкового транспорту. Цей седан став популярним завдяки невисокій ціні і дуже хорошій комплектації.
На надійність і довгий термін служби Geely CK можна розраховувати лише за умови своєчасного і кваліфікованого сервісного обслуговування автомобіля. Зрозуміло, важлива і якість запчастин. Водій повинен регулярно контролювати техстан:
Звичайно, сервісу потребують й інші функціональні системи авто: від омивача вітрового скла до склопідйомників і замків.
Необхідно проводити регулярні огляди деталей і вузлових механізмів. При виявленні якихось неполадок їх потрібно відразу ж усувати, не чекаючи, коли дрібна поломка переросте в аварію.
При технічному обслуговуванні мотора необхідно приділяти першочергову увагу:
У блозі з ремонту СК є хороший огляд на тему регулювання клапанних теплових зазорів. Щодо ГРМ, періодичної заміни потребують такі запчастини: ремінь ГРМ, ролики і водяна помпа. Водієві слід своєчасно змінювати свічки запалювання і високовольтні дроти. У періодичному контролі техстану потребує і котушка запалювання.
Водієві не потрібно забувати своєчасно змінювати: повітряний фільтр, регулятор холостого ходу, подушки двигуна, термостат Geely CK. Можуть забитися паливний фільтр і салонний елемент фільтрації. Додатково з ладу нерідко виходять: датчик положення розподвала, датчик положення колінвала, сальники.
Увагу потрібно приділяти і КПП. Сервіс трансмісії включає в себе заміну: кошика і диска зчеплення, вичавного підшипника, сальників напівосей. Може знадобитися заміна тросів КПП.
Щодо ходової та підвіски Джилі СК, необхідно регулярно проводити заміну: шарових опор, наконечників рульових тяг, стійок стабілізаторів та інших запчастин. Грамотні майстри обов'язково стежать за амортизаторами і ричагами. Не потрібно забувати про необхідність контролю гальмівних колодок і дисків, а також ступічних підшипників.
Всі перераховані вище та багато інших деталей можна знайти в каталозі автозапчастин Джилі СК.
Дивлячись в обличчя цього авто, мимоволі згадується передок давно знятого з виробництва Мерседеса позаминулого покоління.
В сумі вийшло щось середнє. В принципі, автомобіль виглядає дуже оригінально, місцями навіть благородно.
Дизайн як мінімум тягне на машину середнього, а не «бюджетного» класу.
Розробники силового агрегату постаралися на славу. Машина отримала не зовсім співмірні пропорції, тобто двигун на 90 «конячок» явно не гармоніює зі статусом «початкового рівня».
На прямих ділянках дороги можна сміливо вичавлювати з цього авто 120-140 (км/год), машина і КПП буде себе поводити за таких обставин цілком гідно.
До цього можна додати, що водії можуть розраховувати на доступні за ціною запчастини для автомобіля Джилі СК.
А варто повернути на проїжджу частину, всіяну поворотами і неякісним дорожнім полотном, то вся радість від їзди на високій швидкості може раптово кудись зникнути.
Звичайно, про гальмівну систему такого не скажеш.
Якщо дивитися в цілому машина не погана і пропозицій щодо купівлі в Україні таких авто досить багато.
Джерело: https://auto.ria.com/uk/car/geely/ck/ © AUTO.RIA.com™
Автомобіль не оснащений функціоналом розподілу гальмівних зусиль, тому за першої, поки не обвыкнешься, авто може занести, особливо в період зимової негоди.
Але, враховуючи, що запчастини для обслуговування Geely CK надаються за казково низької вартості, на такі недоліки можна прикрити очі.
Також, не відрізняється спритністю і непоказний з вигляду кермо. Сідаючи за кермо, кермо можна вдало підлаштувати під себе, тут є можливість багатопозиційної регулювання, аж до установки кута нахилу рульової колонки.
Але, варто виїхати на дорогу, як хочеться згадати «незлим тихим словом», тієї людини, який дозволив втілити в життя таке конструктивне виконання рульового управління.
Кермо ніби порожній всередині, він не слухається свого власника, віддаючи команди шасі з невеликим запізненням.
Цей ефект особливо відчутний на швидкості від 70 (км/ч) і вище.
Відгуки користувачів Джилі СК
Федя Кармин
Купил в этом магазине верхнюю часть защиты ГРМ на Джили СК. Деталь оригинальгая, села на свое место без косяков. С ней как-то спокойнее, надежнее что-ли.
Артём
Срок поставки шаровых опор занял два дня. Пришли без коробок в запаеных политиленовых пакетиках с наклейками на которых была указана вся информация ( упаковка целая и не вредимая). В полной готовности к установке, с шаровыми были болты и гайки крепления. Пыльники целые, ход пальцев плавный.
Назарий
Купил этот сальник. В процессе замены понял, что там есть ещё один и желательно поменять и его. Заказ сделал опять таки в этом магазине. Выслали в тот же день. Оба сальника подошли. Диаметры полностью соответствуют. Уже немного успел проехать с ними, течи масла нет. Рекомендация от меня: берите сразу два сальника, не ошибётесь;)
Горохов- Нестеров
Знаю многих людей кто целенаправленно снял верхнюю часть пластиковой защиты ремня ГРМ , чтобы таким образом контролировать состояние ремня) А меня например вид незащищенного ремня больше напрягает)
Васильев Андрей
Шаровые супер. Оригинал и по довольно доступной цене причём. Я уже успел на них покататься - всё отлично. Потенциал их велик!
Анатолий
Тисяч десять назад поставил такой сальник, ну вроде все отлично, никаких потёков не видать. Дальше время покажет.
Валерий
Корзину и диск брал германские,а подшипника такого небыло. Посоветовали Glober. По факту качеством не отличаеться. После замены все отлично работает. Спасибо за помощь
Петро
Звернувся за допомогою і отримав її. Потрібен був комплект мені підібрали. Загалом шість штук,а цього я незнав. Автомобіль на ходу. Дякую за допомогу