Симптоми - горять контрольки керовані електронікою, тобто АКБ, подушки, АБС. Машина працює тільки на холостих. При спробі натиснути "газульку", машина глохне. Походу в ЕБУ спрацьовує якийсь захист від перенапруги і тупо припиняється робота форсунок. І сама заміна "шоколадки". Знімати з машини довелося тільки термо захист випускного колектора. Сам генератор знімати не треба. Кришка генератора знімається за допомогою вузької плоскої викрутки. Отвори куди вставляти викрутку знайти не важко . Треба відігнути з середини "вусики" і зняти кришку. Далі три гвинта тримають РР. Ось в принципі і все. Кришка генератора може бути трохи іншою, але суті це не міняє.
Отзывы пользователей Реле Джили МК Кросс
Закорський В.Р.
Симптоми - горять контрольки керовані електронікою, тобто АКБ, подушки, АБС. Машина працює тільки на холостих. При спробі натиснути "газульку", машина глохне. Походу в ЕБУ спрацьовує якийсь захист від перенапруги і тупо припиняється робота форсунок. І сама заміна "шоколадки". Знімати з машини довелося тільки термо захист випускного колектора. Сам генератор знімати не треба. Кришка генератора знімається за допомогою вузької плоскої викрутки. Отвори куди вставляти викрутку знайти не важко . Треба відігнути з середини "вусики" і зняти кришку. Далі три гвинта тримають РР. Ось в принципі і все. Кришка генератора може бути трохи іншою, але суті це не міняє.